Turisme Comunitat Valenciana rellança el seu videoblog ‘Mediterrani en acció’ amb una campanya més dinàmica, emocional i inspiradora

  • La campanya aposta per vídeos temàtics que abasten des de gastronomia i cultura fins a turisme inclusiu i naturalesa

  • Més de 300 vídeos i quasi quatre milions de visualitzacions posicionen ‘Mediterrani en acció’ com una ferramenta clau de promoció turística

Turisme Comunitat Valenciana rellança, esta setmana, el seu videoblog ‘Mediterrani en acció’, un espai digital amb una campanya que aposta per formats audiovisuals nous, més dinamisme i una mirada encara més inspiradora per a mostrar tot el que la Comunitat Valenciana té per oferir.

Amb el lema ‘Dona-li play a la teua pròxima aventura’, es reforça el caràcter emocional i experiencial del videoblog per a posicionar-lo com a ferramenta clau de promoció turística autonòmica, nacional i internacional.

El rellançament, previst per a este dimecres 9 de juliol, respon a una ambiciosa renovació de continguts i disseny, amb l’objectiu d’incrementar les visualitzacions, millorar el posicionament del canal en les plataformes digitals i enfortir la marca ‘Mediterrani en acció’, ja consolidada i que just ara complix quatre anys de recorregut com a segell visual de la Comunitat Valenciana més autèntica, pròxima i sorprenent.

Les dades parlen per si mateixes: des del seu llançament el 7 de juliol de 2021, s’han publicat 306 vídeos, amb més de 3.750.000 visualitzacions. Alguns dels vídeos amb més abast, per idioma, han sigut els següents: en castellà i alemany, el referit a la cova de Sant Josep a la Vall d’Uixó; en anglés ha destacat l’èxit d’un vídeo sobre la localitat de Peníscola; mentres que, en llengua francesa, el més visualitzat ha sigut un vídeo explicant com fer la paella valenciana. Finalment, en valencià, s’ha triat una peça sobre l’elaboració d’un dolç tradicional.

La campanya s’ha desplegat en dos fases, durant estos dies previs al llançament s’ha anat generant expectació amb micropíndoles audiovisuals i un vídeo especial per al dia anterior a l’estrena, tot ambientat en un imaginari cinematogràfic que connecta emoció, descobriment i paisatge.

En la fase de llançament es publicaran simultàniament nous vídeos, en les categories Activitats i Plans, Art i Cultura, Festes i Esdeveniments, Gastronomia, Naturalesa i Sostenibilitat, Turisme Accessible i Inclusiu, Viatjant amb…, Itineraris i Top 5.

En l’ecosistema de xarxes socials s’han publicat microvídeos i píndoles que estan despertant l’interés de l’audiència. A més, s’han desplegat accions publicitàries en mitjans digitals i s’ha completat l’estratègia de difusió amb l’enviament d’un butlletí informatiu a seguidors nacionals, autonòmics i internacionals.

También te puede interesar

El Consistorio Digital no se responsabiliza del contenido de los artículos remitidos o de opinión, siendo cada autor responsable de sus propias creaciones.

Noticias similares

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Rellena este campo
Rellena este campo
Por favor, introduce una dirección de correo electrónico válida.
Tienes que aprobar los términos para continuar